miercuri, 22 februarie 2012

Copacul vietii..


  Tu, Arbore  al  vietii mele,
  Atat de falnic si batran,
  Aduni tacit numai  pastele,
  A vietii mele, pe Pamant.

                                      Si-ti cant cu ramuri verzi, din suflet
                                      Iti cant cu curcubeu de raze
                                      Si-n  seva vietii tale cuget,
                                      Cum mi-ai pictat atatea oaze.

Iar dorm, pruncit-n a ta lumina,
Si stelele-mi inrama vise,
Ma picuri toata, ma faci plina
Si cresc in aripi, pare-mi-se..

                                     Le-ntind agale,tremuranda
                                     Si ochii-mi bantuie trecutul
                                     Sunt toata sete, de flamanda
                                     arzand de vie-mi caut scopul.

Iti numar norii  ce stau stau straja
Si trag cu ochii-n lumea noastra
Sunt ca o fata sub o vraja,
Ce-ntaina vrea sa fie astra.  

                                    Sa laud corola de minuni a lumii,
                                    E-n sange  dulce simfonie!
                                    Sarut un crestet, mangai nurii
                                    parfumul vietii-i nebunie..

A vietii mele pe pamant,
Tu, Arbore, al vietii mele!
atat de falnic si batran,
aduni tacit numai pastele..



Niciun comentariu: