vineri, 1 februarie 2013

De ce nu am voce?



Mi-ar fi placut sa am voce.
Sa-mi cante sufletul mereu cand deschid gura si sa binecuvintez frumusetea din jurul meu,frumusetea din launtrul fiecaruia.
Sa reusesc sa cunosc pe fiecare atat de bine incat sa ma primeasca in inima lor fie si pentru o secunda.
Sa tresara mirati cand pilozitatea se ridica in mod curios, sa simta vibratiile unei frecvente care nu te lasa imun  la ce auzi.
Mi-ar fi placut  sa fiu calda,blanda ,linistitoare prin naturaletea unei voci mostenite si dedicata schimbarii.
Da... mi-ar fi placut sa nu conteze limba ,natia,pamantul de care apartin .
Daca-s alba ,neagra,barbat,femeie,tanara,batrana...
Mi-ar fi placut sa fac parte din zumzetul universal ....si sa fac parte din tot cu o nonsalanta nevinovata.
Si lumea sa vada-n ochii mei un om care infloreste zilnic doar daruind...Daruind ce ne face pe noi oamenii mai frumosi: iubire.

Sa masez suflete , sa eliberez poveri,sa plang dureri , sa suflu in aripi si sa insotesc zboruri  indraznete pe culmi necucerite vreodata.

Sa

pot fi eu
sa pot fi tu
sa pot fi noi
pentru totdeauna.

Iar sunetul sufletului meu sa dainuiasca-n timp si sa fie psiholog si doctor, mama si tata,bunici si  strabuni.

 Prin glasul meu sa-i impart lumii pe toti pe care i-am cunoscut si m -au construit,sa nu ramana vreodata necunoscuti.
Caci avem in jurul nosrtu atatea daruri ...incat ni se umplu ochii de emotie cand stim cate avem de desfacut.
Iar fiecare clipa e presarata cu de toate.
 Viata e o simfonie cu tonuri inalte si joase,euforie si durere care se scrie neincetat sub penita stiloului tau cu cerneala.
Fiece existenta are nuantele ei de curcubeu si canta omul ce a pasit mandru sa cucereasca lumea care deja-i apartinea, caci oricum facea parte din el.
Aduna cantece,contribuie la folclorul natiei tale de om traitor pe TERRA si lasa-n urma-ti cea mai frumoasa simfonie pe care ai putea-o canta daca ar fi fost sa ai voce.

Iar daca esti inzestrat cu un suflet care canta sub ploaie ca si cum ar fi sub dus si nu-l aude nimeni decat el insusi, inseamna ca nu ai trait degeaba.


Cine spune ca nu am voce cand eu o aud cum imi canta-n minte ,in inima si cand ma oglindesc in ochii tai?




.

2 comentarii:

Ernest spunea...

Dar este suficientă vocea care dictează scrisul, să știi. :)

Unknown spunea...

mersi.:)