miercuri, 3 aprilie 2013

ZBOR

                                                                               sursa: Imagination Island by Brooke Shaden on 500px

Adesea m-am-ntrebat in soapta
tu oare esti?sau chiar nu esti?
te simt plecat,urcat pe  o groapa
si rece-n suflet de lumesti.
nici nu mai canti,ai fata fada
alergi trecut de oameni tristi.
De ce ,de ce atata graba?
Chiar ai uitat c-acum existi?

                                                                                                    sursa:Trolltunga by Till Hanten on 500px


urca pe culmi unde-ti -e frica
imbraca-ti rusinea in curaj nebunesc
si stai o secunda,nu face risipa
respira adanc,adanc omenesc
si strange buchete,din ochi chiar in  clipa
in clipa cand vezi iarasi cum cresc.


                                                                                                                                     sursa: api.ning.com
hai ia-ma de mana,priveste in fata
e simplu,primeste,asculta ce vezi
se cheama simplu,se cheama doar viata
haide,opreste si ia  tot ce crezi
nu esti satul s-alergi ca-ntr-o piata?
sa cauti nebun ,sa vezi cum vibrezi
e simplu  ...iubeste,traieste,invata.
hai fii aici,hai sa creezi.

                                                          

Ce libera sunt,cum imi curge prin sange
cum zburda copilul din sufletul meu
la piept lumea intreaga as strange 
si-o strang iar iubite ,prin liberul tau
Ce-ar fi iubirea fara noi doi?
Si ce am fi,daca nu ne-am lasa
sa ma dizolv pana-n talpi in mainile tale,
Sa te topesti iar de tot in venele mele.?


                                                                                                sursa:Freedom by Noam Mymon on 500px

Da ...sunt iar liber..sunt Eu si mult mai mult
Sunt viata prin mine,sunt viata prin tine
Si nu ma mai agat asa trist de trecut.
prezentul i-aici si doar de noi tine
si-mi place ca-n brate te simt si sunt inca mut
haide iubito, sopteste-mi iubire,
si haide nebuni sa ne aruncam in marunt.


si-n golul gandirii  tuturor e glas de libertate
caci mastile-n zbor  se sterg  si te lasa sa zburzi iar in tine
e doar plutit,soare, cald , multime vida de pacate
e primavara ,curcubeu si un parfum de bine
Esti  praf de Eu,fara Ego, fara de ura.
si Da.esti Zbor curajos sub clarul de luna.


                                                                                                       sursa: Freedom by Yulia R on 500px


 Cand suntem susur de fericire, turnat pe tample de copii
suntem un zbor de dorinte ,de calda iubire
ce creste-n suflete si incarca trairi
un El si o Ea, infinit in multime




Cand esti totul si nimic,totul e simplu de lumesc
e paradisul clasic de copil,cu  cerul intreg de cucerit.
Hai ,fii spirit liber, naravas ,pacifist
si simte-te-n toate, eliberare.
Si ce daca ai doar un chip?
Zboara in lume,alearga picioare!

                                                                                                      sursa: We did it! by Lisa Licht on 500px

Niciun comentariu: