vineri, 15 martie 2013

Iarasi femeia

 Femeie cat ma ravasesti de mult...
Ma pierd mereu sub privirea ochilor tai ce stau parca sa inghita tot ce traieste,tot ce respira tot ce iubeste.
Nu inteleg cat esti de frumoasa,de majestuoasa,de lumeasca si de lichida.



Ca iarasi imi curgi in sange,imi aluneci pe buze iar cand te tin in brate-mi fugi cantand in cea mai ascunsa camera a inimii mele.
Si te alerg pana in minte si vad cum schimbi intregul mobilier din intregul meu confort.
Nu-ti mai plac daramaturile,resturile ramase dupa multele femei care,rand pe rand s-au imbarbatat sa ma ordoneze in indecizia poftelor mele.




Si o faci de parca stii ca sunt eu.
si-n peretii reci si umezi,si-n noptile aruncate print paturi incomode,si-n podul ala aglomerat cu vechituri si dorinte ascunse,rusinate,tupilate departe de toti ochii lumii.



Le iei si le cureti,le pui la vedere ca-ti place sa devin muntele tau,pe care sa pasesti plina de noroi,cu rochita ta inflorata cat mai sus,spre nori.





Si cocotati acolo amandoi sa coboram de cand in cand sa ne fugarim ca doi copii si sa aratam lumii cat de liberi suntem.



sursa fotografii :http://500px.com/Ravshaniya

Niciun comentariu: