vineri, 16 martie 2012

Drum


Sunt eu si dansul meu ciudat
Alerg din om in om mereu 
Mai zabovesc cu timpul dat,
Ma caut-n toti, si sunt tot eu.

Pe potecute ratacite,sunt descult
si pietre, si nisip si iarba
Si brate largi deschise de la multi
gasit-am vreme pentru toti sa m-aiba..

Sunt coapta din iubirea vietii,
Dau multora sa bea din mine..
Si-ador mirosul diminetii
Ce creste zambetul din tine.

Deschide-mi ochii cand adorm!
Sunt curioasa ce-i cu mine
Vreau inca un unghi si inc-un somn,
Vegheaza-ma si-mi va fi bine.

Incep din nou acum sa cresc
Mi-arunc semintele spre soare,
Si gust din tot ce e lumesc
Caci sunt acum pe drumul mare..

Convoiul meu e de camile mute
Ce-si taraie cocosate neputinta
Conduse-s de un beduin, mai multe
si-s prea-nsetate s-arunce suferinta.

Si fiecare rataceste-n felul lui
Si-alege triburi ca traieste-n jungla,
Respecta legi de-a nimanui
Iar fericirea rade cum se-alunga.

Incuie-ti mintea cu minciuni frumoase,
Alunga-ti sufletul ca-i doar un prost,
Alearga dupa bani si case
Caci drumul tau oricum  i-un cost.

Ma duc pe potecuta asta noua!
Macar vad oameni ce zambesc
Caci ninge poate, tuna, ploua
Dar soarele tot il zaresc!

Ma caut-n toti si sunt tot eu,
Mai zabovesc cu timpul dat
Alerg din om in om, mereu
Sunt eu... si dansul meu ciudat.