sâmbătă, 18 februarie 2012

As vrea..



As vrea sa scriu..sa- mi curga cuvintele asa cum sangele-mi strabate venele: natural , elaborat si complicat intr-o simplitate naiva.
As vrea sa eliberez ganduri ascunse pe care nici sinele nu vrea sa le recunoasca ...sa le suflu in aripile ciopartite si sa le fiu vantul calauzitor .
As vrea sa schimb lumi, sa daruiesc sori, sa colorez suparari  si sa cant natura.
As vrea sa fiu Eu, sa fiu Tu, sa fiu pentru o secunda fiece om ,din fiece existenta.
As vrea sa laud  iubirea  cu toata viata din lume.
As vrea sa vreau, atat de mult... incat nimeni nu a vrut vreodata!
As vrea sa opresc timpul in loc, sa-mi iau lupa cu mine si sa disec orice sentiment din univers.Sa-i vad curcubeul si noaptea din el, desertul si oaza ascunsa intr-o promisiune dulce, a sperantei.
As vrea sa stii ca e timpul potrivit,locul potrivit si starea potrivita pentru orice poate fi posibil in imposibilitatea
dorintelor tale.
As vrea sa stii ca cele mai frumoase vise sunt cele pe care le traiesti cu ochii deschisi,da..alea pe care le simti atat de reale tocmai pentru ca se intampla pe bune.
Doamne, cat as vrea!
Nici nu mai stiu ce sa-mi mai doresc in infinitatea de vise pe care le traiesc!
As vrea sa-mi zambesti...si sa fii...
Si va fi suficient pentru tot.

Niciun comentariu: