miercuri, 18 aprilie 2012

In lucruri simple ma regasesc..


Azi sunt fericita.
Fericita sunt din fire...
ca stiu ce am,simt ce fac si nu ma prefac.
E o simpla marturie a unei constientizari subliminale ce creste in mine si-mi sufla in aripi.
Stiu sa zbor.
sa rad, sa plang.
sa tip si sa ascult muta de uimire,
sa inteleg, sa am rabdare,
sa accept si sa nu fug ,
sa am curajul sa fiu Eu si sa vad individualitatea din fiecare dintre noi..

Curios! simt nevoia sa fac un bilant....al acestei zile, al acestui lant de senzatii ce mi s-au cuibarit ciudat de profund in suflet.

Azi m-am simtit ...
Copil.....caci mama m-a alintat la telefon asa incat am simtit-o cum ma strange in brate,si cum ma saruta  pe crestet ca-n noptile mele grele..
Nepoata....prin ochii bunicilor prietenei mele, prin grija lor si cuvintele care-ti vindeau sarade ale vietii...
Prietena....prin ochii unor suflete care prin naturaletea lor te fac sa razi cu lacrimi, sa te vezi atat de mult in ei  incat sa multumesti cerului ca ti-a agatat in spate un card de ingeri terestri...
Iubita....... prin liberatea de a-ti acorda o zi fara cel ce te intregeste,dar atat de prezent in a se bucura si el cu tine, prin tine.

Si cum sa nu zburzi cu toata fiinta ta, cum sa nu vezi lumea dintr-un alt unghi?

Cum sa nu faci abstractie de rau, ura, nepasare cand te inconjori cu ce esti, cand stii sa te bucuri de lucruri simple?
O ploaie mohorata,care te picura-n urechi rece si umeda si te spala de ganduri.
Trei oite care -ti taie calea bezmetice grabindu-se sa rumege din iarba  cruda de peste drum..
Niste masini cu numere hilare doar in viziunea ta de ghidus pus pe sotii
Copacei infloriti si mandri de ce sunt ei,sublimi prin simplitatea lor...
Si oameni frumosi...atat de frumosi pe dinauntru incat nu te mai saturi sa-i asculti, nu te saturi sa-i savurezi. nu te saturi sa-i vezi cum infloresc in prezenta ta.
Si sa zambesti.
Muuuuuult.
Sa fii TU.Sa te accepti asa frumos cum esti!


Sunt recunoscatoare pentru azi.

Pt tot.
Sunt o norocoasa...
Si nu....nu am innebunit!
:)

Un comentariu:

Delia Mezdrea spunea...

ESTI O NOROCOASA, SUNTEM TOTI :) BUCURIA SA TI SE ASEZE IN FIECARE ZI IN SUFLET!