miercuri, 7 august 2013

Ce nu sunt?



stau si ma intreb zgaraindu-mi peretii care-mi -e cruda si umila mea menire.
intrebarile ma siruie reci si fara raspuns pe spate
poate ca nu stiu prea bine ce sunt,
dar ce nu sunt, stiu
nu sunt prea mult, prea bun , prea sofisticat
sunt putin din tot si un pic din nimic
sunt ceea ce sunt si devin in fiece zi
cu tine, cu mine , cu ei mai putin...
si ce ar mai conta ce as fi, caci fara mine inca ai Fi.



a fi sau a nu fi, o cruda intrebare
ce-mi da sete de murire, de iertare, de viata, de-ntrebare
navala de ganduri, neputinta intr-un pahar  plin de furtuna
 ca sa-mi astern doua tample si -o mana sub cap, pe o perna.
 cu gust de viata sa privesc cerul de sub si peste mine
universuri si timpuri pe care toti le traim deloc sau un pic bine,
caci simturile dorm, inima zace, mintea nebuna isi face de cap
si omul din noi tremura- ascuns in dulap.



ce nu sunt?
nu sunt cam multe, dar pot deveni
nu sunt ura, hotie, aviditate decat asa o secunda din zi
nu sunt niciodata totul din  ce simt in mine si uneori cam totul din tine,
asa ca iert altora tot ce zace mai rau ,inca un minut in mine.
si plec mai departe, desculta cu bratele larg incucisate
cu speranta in suflet,dor deoameni,de viata, pacate.
nu sunt tot ce altii sunt inzecit, 
sunt pofta de viata, sunt suflet iubit.


Un comentariu:

bba01 spunea...

Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger si observ ca ai un blog superb .
As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannere cu blogul tau , imi place .
Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com
As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
Like te rog la pagina .
Multumesc !!!