luni, 1 iulie 2013

Mama lui de gand



imi cant gandurile ,imi soptesc dorurile
caci viata sunt,culoare iubesc.

secolele-mi pasesc prin ploaie absurde
sub stresini de soare ma odinhesc.
m-ascund in zambetul dorintelor tale,
sunt pofta de stele,sarut omenesc
ce sunt si nu mai sunt deloc in stare
pe toate-n sac le potrivesc.

imi duc pletele-n vanturi straine si goale,
m-arunc dezbracata in judecati flamande
le cuprind strans iar in brate ca-s vorbele tale
si n-au fost iubite si sunt  iar pe ganduri

sa stii ca nu-mi pasa marunturi fierbante
lumina mea e insasi iubirea
arunca-mi o lume si multe secunde
ca cerul ne-arata la toti fericirea

de ce ne curge atata viata prin vene intr-una
cand aruncam cu griuri si iad psete tot?
nu stiu eu prea bine,sunt si nu sunt
atat simt,un zambet si luna
si-un zbor ce vreau sa arunc in pamant.





Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.