marți, 21 mai 2013

Un simplu loc cu tine


Mare si liniste.
Viata si moarte toate aruncate intr-un colt de lume.
Un colt spalat de griji ,atemporal, impersonal  si ca de vis, in care esti, fara sa stii de ce...
In care sa zburzi fara sa ai temeri.
in care ochii alearga nebuni si se regasesc inviind, in fiece detaliu dantelat in cantec de soare..
in care nu mai conteaza daca mananci cordon bleu sau un  bot de mamaliga cu cas si ceapa

o bucata de proiectie a sufletului incolacit strans pe minte , a omului din tine ce se ratacise printre rictusuri grotesti si spalacite
 un loc simplu,comun, tainic in care reusesti sa faci pace cu toate persoanele din tine, cu toate rolurile, cu toti regizorii de posibile vieti
un simplu loc cu verdeata ,mare sau munte...e la latitudinea ta.
un loc in care sa constientizezi ca suntem singura specie care plateste ca sa aiba unde locui, sa aiba locul sau sub un Soare  care nu e al nimanui si al tuturor.
cauta-ti un loc in care sa-ti permiti curajul de a fi TU cu Tine in valtoarea vietii fara sa-ti pese de capra vecinului, fara sa te inconjori  de obiecte inutile si inumane .
 Stii? Deschide  ochii si daruieste-ti un loc...
Un simplu loc cu tine.



2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos scris. Frumos tare. Iar imaginea ... Superba! Inglobeaza 2 din iubirile mele de-o viata: macii si marea :). Mi-ai inseninat ziua cu fotografia asta. :)

Unknown spunea...

ma bucur atunci....si mie mi s-a parut minunat ca am putut surprinde si marea si macii in aceeasi poza...sunt si 2 din iubirile mele :)