duminică, 3 februarie 2013

Nu uita de tine




In ultima vreme am inceput sa fiu tot mai centrata pe oamenii pe care-i cunosc.

Intreaga zi mi s-a invartit in jurul copilariei,a timpurilor mele mai fragede si in care te regasesti ca intr-o poveste spusa de mai multi naratori simultan.

Iti mai aduci aminte de PP zis ,Iepuras sau de colegul ala mai grasut care vroia sa devina preot?
Sau de colega pe care o necajeai, ori de cate ori avea ocazia ,pentru ca iti placea in secret de ea?
De profa de engleza care avea parca un cuib in cap in loc de par ,niste funduri de borcane la ochi si care te punea sa inveti sonetele lui Shakespeare pe de rost?
Sau proful de mate care a inceput sa  umple tablele de cum intra pe usa?
Iti amintesti?
De poza din clasa intai cu gulerase brodate,uniforma, abecedar si un stilou in mana?
De colegul ala slabut tare care avea un ras atat de colorat,de cel care era fiu de bani gata si venea sa culeaga pe toata lumea pentru petreceri?
De toata lumea.
De toti copiii care au alergat si ei,copii prin inceputul crud al fiintei tale.
Constientizarea ca ei au facut parte din viata ta.Si tu din a lor.
Cine stie cum le-am modelat-o eu pe-a lor?Ce vorbe le-am strecurat in inima si au dat din samanta rod?
Sau ce cuvinte te-au linistit si au lasat in urma o unda de liniste,de incredere care persista si acum? 
Inca -ti mai tresare copilul din tine cand vede,aude,citeste despre ce au devenit copiii cu care ai crescut.
Si mut de uimire vezi ca de cele mai multe nu te-ai inselat,Fiecare e el insusi in orice moment al vietii.
Sunt tot Andreia,Oana,Laura,Marius,Bogdan,Razvan pe care ii stiai.

Da, ne innebunesc oglinzile.
Dar te cresc si te fac sa intelegi cine esti .
E normal sa nu te recunosti in oglinda ,uneori ,cand ai mereu atat de multe in jurul tau.
Nu uita de oamenii din viata ta.
E ca si cum ai uita de tine.



Niciun comentariu: