sâmbătă, 9 februarie 2013

Dor de primăvară




O zi asa ,ca cea din ochii mei
Se-asterne blanda si nerabdatoare,
Se-asterne-n minte si pe sub picioare
Si picura doar vise si idei.

Iar vantu-adie a-mpacare
Si ploaia coase cerul si pamantul
S-elibereaza-n lume si cuvantul
A Fi ,ce sa insemne oare?

A Fi e cantec in miresme colorate,
E rece sub castelul unei frici - regine
Care sub zambet naste doar lumina
Sa scoata doar persoane-adevarate.


Imi infloreste-n inima numai  petale
cand mana-mi sade adormita-n ale tale.
caci simt caldura unui alt pamant mai rece,
ce printre vine-mi creste si prin timp povesti petrece.

Cum e sa fie primavara
Sa-mi fii mereu un zbor de randunele,
S-alerg in vise-n talpile-mi doar goale
Si pline de-mpliniri de-odinioara?


E dor profund de primavara
De ce ai fost si ai lasat in urma,
de renuntarea ta la turma,
de simturi noi,ca prima oara.


Niciun comentariu: