joi, 1 martie 2012

ABC..dar









A   azi..vom face un joc
B   bine ai venit,copile!
C   ce nerabdator, imi esti  :)
D   dorinta ta, i-acum in file.
E    esti paznic de taine ceresti,
F    furi soarele pe-ascuns, cu mine,
G   ghicesti din ce in ce mai des
H   hai, hai sa facem bine!
I     indicii multe chiar nu am
J     joci jocul vietii in tacere.
K    kile de stele ai in plan,
L     lumii lumesti, ii lasi avere...
M    minune cu ochii insetati
N    nu te grabi, mai stai cu mine!
O    oceane de trairi inhati
P     plutind asa-n nestire.
R     razi acum, mereu-mi zambesti
S     soarele tau din cer nu piere!
S     si e asa caci cuceresti
T     taramuri calde, in tacere.
T     ti-as darui din mine-acum, pe loc
U     un univers de lucruri bune;
V     vreau sa-mi gasesc si eu un joc,
X     X-uri bifate doar de mine...
Z      zadarnic sper, sunt inca FOC....






                                                             copilului inchis in tine,zambeste-i des si nu uita:
                                                             ca tot tu esti, si o stii  prea bine!

Niciun comentariu: