vineri, 20 ianuarie 2012

o seara

     
       Iar nu dorm...Zambesc cu zambetul unui copil inocent la vederea pisicii din preajma mea.
Sta tolanita langa mine, acoperindu-si cu labutele ochisorii aia mari si curiosi care ma scruteaza zi de zi cu aceeasi dragoste.Doarme mititica si lumina veiozei ii denatureaza visul dulce in care e cufundata.Probabil e intr-o lume pisiceasca perfecta; atat de perfecta cum numai pentru realitatea ei din vis poate exista.cu toate acestea ea e langa mine...ii simt blanita calda pe pielea-mi si ii intregesc simfonia torcaitului ei cu cateva mangaieri.
      E minunat cum niste lucruri atat de simple pot sa-ti umple sufletul de o lumina calda,pe care o stii de atata vreme dar care mereu te surprinde atat de mult.
In seara aceasta m -am recunoscut cu o cunostita veche,zic eu...prea multe coincidente pentru o seara chiar si  pentru mine.
In 25 de ani ai mei nu m-am mai simtit atat de conectata cu o persoana despre care stiam atat de putin si totusi atat de mult.Cert e ca dupa doua zile in pat, fara nici un chef de absolut nimic fiinta  aceasta m-a facut inca o data recunoscatoare pentru tot ceea ce sunt si ce am.
Probabil pare ceva exagerat,golit de un inteles profund, dar nu e deloc asa.
Cu totii primim semne, cu totii stim ca nu degeaba ne chinuie sufletul asta al nostru.Nu trebuie sa fii un geniu sa realizezi ca noi , oamenii in primul rand trebuie sa iubim.Si prin dragostea noastra sa cantam oda intregii creatii.
       Gandurile zboara mii..vreau sa traiesc...vreau sa ma bucur..vreau sa ofer ce e mai bun din mine..oare e atat de gresit?
Mi-a atras atentia ceva pe afara....cred ca...ninge! si e atat de frumos!  Ma duc sa fac o poza, afara!
Ma duc sa simt cum fulgii imi mangaie obrazul, eventual sa le simt gustul rece ,dulce si pur.
Ma duc sa fiu copilul din mine!
Nu uita nici tu de al tau!


Un comentariu:

Delia Mezdrea spunea...

:) zambete de recunostinta si bucurie